Ombak Rindu cover Irwan Azly & Cassidy Anderson

Assalamualaiku ;)

selamat hari sabtu ,beshhhnye bg yg x kerja..aku kene koje huhuhu semalam mase aku on9 fb , aku tgk kat home ade org post video ombak rindu tapi bukan hafiz dira yang nyanyi tapi Cassidy Anderson n Irwan Azly. serius aku tak kenal pn siape diaorang nie. tapi bila aku ce google diarang nie dari singapore . Cassidy Anderson nie dari australia, tapi tinggal kat singapore. Info yg aku dapat dari google dia nie model. yang buat aku terkagum sekejap, (kejap jek) dia nyanyi lagu ombak rindu tue tak pelat langsung. Suara dia sedap, macam suara org melayu. Mebi kalau dgr tnpa tgk muka dia mesti akn egt dia nie orang melayu . suara irwan azly pun besh jugak :) mesti dia gigih ajar si Cassidy Anderson nie ckp melayu..kn kn

Cassidy Anderson ade page jugak kat fb nie page dia Cassidy Anderson page , pastue dia ade website jugak ce tekan   . .




jum layan video dia nyanyi lagu ombak rindu 




Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.