My BFF eksiden ;(

Assalamualaikum

selamat petang semua ;) cuaca hari panas betul lar, macam nak duduk dalam depan kipas jek --'' , tadi aku baru dapat call dari mak BFF aku sha .  mak kawan aku bgtau yg sha eksiden, masih dalam kecemasan. giler terkejut aku sbb baru jek kuar ngn dia >,< dah la dia esok nak blik UIA sbb ade short sem . . xpe la, mebi nnt atau esok aku pergi tgk dia, lagi pun mak dia pun tak pasti dia kene warded atau tak, sebab dari pukul 11.00pg sampai sekarang tak kuar2 dari emergency.. giler lame dalam tue.. mintak2 tak ape yg teruk sangat. 


harap kawan2 doakn yer kawan  aku tue oke . ;(

Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

Atie Zieya said...

hope dia ok....amin

cikeyrah said...

Alhamdulilah, tak de yg teruk sangat just bahu dia je terseliuh..

sha said...

not my bahu ler syg,
my backbone n waist ..
huxhux ..

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.