Hari Merajuk Dilancarkan


hari ini aku nak melancarkan hari merajuk aku Kat MR.s .  kalau tak pujuk tak nak kawan lagi  :P 


*comel pulak gambar kat atas nie, hee

Terima Kasih Sudi Baca :)

11 comments:

are_lin@yu said...

orang kata merajuk ni tanda sayang..hehe

cikeyrah said...

heec . . saje nk merajuk ngn dia sbb da lame x merajuk ngn dia hihihi

Cik Rongoks said...

huhuhu
selamat merajuk ^^

cikeyrah said...

hee.. mmg nga merajuk nie..hihi

MyMy said...

jom buat hari ni hari merajuk sedunia..
my pun tengah merajuk gak dgn kawan my skrg :(

mencii..
dia blh buat dono jak.. grrrr..

cikeyrah said...

OO.. yeke, meh kite merajuk secara berjemaah..hee same la dgn Mr.S nie wat tak tau jek, jgn sampai lncarkan mrajuk 2.0 hihi

Siti Fatimah Fuzz said...

main mrajuk2 plak dia...heheh....cik siti datang balas kunjungan...=)

Natasha said...

merajuk tak mo lame2 ye.. payah nk pujuk nti :DD

cikeyrah said...

Siti Fatimah Fuzz :: hee, tue lar sape suruh sakitkn aty kite, kn da lancarkan hari merajuk hikhik


Natasha :: keyrah majuk sekejap jek . yg susah dipujuk tue mR.s merajuk mcm gurl2 hee

~MiZz Atie ZieYa~ said...

bestnya..klu merajuk..pastu ada org pujukkk

cikeyrah said...

~MiZz Atie ZieYa~ :: tgk nasib la, kalau dia rajin nak pujuk dia pujuk, kalau tak, kene la pujuk diri sendiri. ekekeke

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.