2 Tahun Sudah Umo Adib Amjad

hari ini genap 2 Tahun umo adik aku yg kecik nie, sebenranye dia anak pak.su n mak.su aku tapi aku da anggap mcm adik sendiri ;)  . Umo da 2tahun tapi cakap x bape geti lagi, wlaupn ckp x bape pndai tapi garang woo dia anti sikit dgn aku sbb aku suke nyakat dia, dia kalau nampak aku tetiba trus pukul. kadang geram jugak, tapi biase la budak kecik bukan paham pun. Pernah sekali aku nga tgk Tv, tetiba rase mcm ade org ketuk kepala aku, trus rase pening2 pale aku, bila aku tgk upenye dia ketuk gune torchlight. mmg rase mcm nak geget2 jek dia. nasib baik budak kecik kalau budak beso da lame aku balas balik ><

walaupun dia anti ngn aku tapi dia baik jugak aku, kalau aku suwo amek brg ke dia buat jugak hee, dia baik ngn aku bila nampak aku pegang coklat ke, dia dtg mai kat aku, kalau tak nan hado. Semalam ibu dia ckp malm nie nak smbut bufday dia, ibu dia dah tempah kek utk dia. 


walaupun anti ngn aku bilik aku juga tempat dia main2 , dia memang suke dgn bearbear tue , bearbear tue Mr.S yg bagi sempena bufday aku taun nie hee :P kadang2 blik keje tgk2 bear2 aku dah kat bilik mainan pulak, tak lain tak bukan dia ngn kaka dia punyer keje lar.


budak nak buat peace tak jadi ^^V

Aku pun nga pikir nak bg dia hadiah ape , semalam aku tgk kat on9 ade mainan nie mcm besh, takut bukan dia yang main tapi aku yg main hehehe :P 

nie gambar2 tadi, pas mgrib kiteorg sambut kecik2 jek, just potong kek jek ;)


kek budak kecik nie ^^

muke gedik xbk pndang camera 

haihh..pandang lain pulak

Nie dia malu2 mase kiteorg nyanyi lagu bufday ^^

sampai tenganga mulut tu mase nak potong kek ;)

dan lagi

Alhamdulilah dapat juga celebrate walaupun just potong kek ^^
'' Selamat Hari Lahir Adib , kak.nora doakan semoga adib menjadi ank yg soleh ''

Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

Apple said...

haha.. mcm rupa adik sepupu saya lak. Lol. Budak umur dua tahun suka menyentuh tak kiralah apa saja dia nak sentuh walau tahi cicak sekalipun. Lol. Belikan dia hadiah yang besar tapi lebut dan tak mencederakan. hahaha..

cikeyrah said...

yeke same mcm adik sepupu Apple? hee pelanduk dua serupa agaknye ;)

Wanieys said...

hepy besday adib amjad...comel jer dia :))

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.