Jerrypah



Assalamualaikum ;)

tadi mase lunch aku tak kuar sok dok jek kat opis , so saje je bukak youtube, sekali tue nmpak kat site ade lagu jerrypah, aizat yang nyanyi.. 1st aku dgr lagu nie td trus rase beshnye :) melodinye mcm pop klasik , tue yg dok ulang je dgr  :) 

bila aku dengar banyak kali, lagu nie mengisahkan perasaan cinta dan syg  seorang lelaki terhadap seorang pmpuan, mcm sweet2 couple gitewww ;) 

Mr.S tak nak bagi lagu nie kat saya ke?? alaaa nnt mesti awak ckp , tak payah la nk romatik sgt bg2 lagu kan kan kan ;)  












Lirik Lagu Jerrypah – Aizat Amdan

Sayangku, aku pasti
Kau sebahagianku
Sayangku, aku yakin
Takdir kita bertemu

Biarkan semua berlalu
All i know i’ll always have you
Pengganti tempat mengadu
Selamanya, engkaulah.. hanya

Sayangku, aku pasti
Takdir kita bertemu
Biarkan semua berlalu
All i know i’ll always have you
Pengganti tempat mengadu
Selamanya, engkaulah

Biarkan semua berlalu
All i know i always have you
Pengganti tempat mengadu
Selamanya, engkaulah.. hanya
Selama-lamanya
Selamanya...

;)



Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.