Bila dugong naik darat

lambatnye nak pukul satu, perut aku da bunyi macam lagu hip hop daa . . tadi aku on fb , pastu chating ngn adik aku, rindu kat dia , rindu nak gado ngn dia,..walaupun kuat gado kiteorg rapat. pastu td bergosip2 la jadinye.


tgk bile kiteorg da bergosip gini jadinye..haha segala dugong keluar.  kiteorg kadang ade jek ayat pelik2 kuar, boleh pecah perut kalau gosip ngn adik aku nie, coz dia nie pn kakilawak jugak..hee 
tajuk n3 mcm xde kene mengenakn dgn post aku.hee biar le , ade aku kesah :D

Terima Kasih Sudi Baca :)

10 comments:

Mummy GreenyHouse said...

gossip2 santai dgn adik sendiri kuar dugong segala xpe pon.. :p
release tension kan! :)

cikeyrah said...

hee..kiteorg memg cmtue hihi releasekn tension masing2 :D

Yumida said...

sama la..sy pn sllu gaduh ngan adik...siap kutuk2 sape gemuk sape kurus..kiki..bila dh berjauhan mulalah rindu
follower ke 90

cikeyrah said...

tau xpe..bila ade mmg selalu gado..nie dia kat uitm pahang xdapt nak gado2 lg hihihi kadg2 gado pasal sape puteh sape itam..hikhikhik

are_lin@yu said...

heheeh dulu masa study suka sebut dugong dgn member..hehe

aimaniman said...

tq datang blog akak... dr segmen cp..

biasalah adik beradik, carik2 bulu ayam kan,... bergaduh tanda sayang tu dik...

cikeyrah said...

are-lin. :: hee, mcm best kn bile sebut dugong. :D

aimaniman :: tue la kak, kiteorg mmg selalu bgurau kdg2 bole jg gado hihihi

missina said...

tulahkan,,adik berdk ni gaduh smpi bertumbuk pun lama2 baik blk kan,,;)

cikeyrah said...

Missina :: a,ag..penah gak mase budak bgaduh smpai mata lebam kene tumbuk ngn adik ..hee

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Berborak sakan nmpak:) hehe

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.