Boss Sentap yer, Saya lagi Sentap

Assalamulaikum

Selamat pagi semua :)) semoga hari ini lebih baik dari semalam. Mata aku hari ini ngantuk sangat padahal pukul 9 dah tumbang . .hikss kesian en.tunang baru nak anje2 texting aku dah x replay hihi sorry yer yunk i ngntok sangat semalam, eh bukan setiap hari aku ngntuk hihihi 

Bos ku merajuk dgnku kerana aku tak mahu ikut arahannye, cehhh mesti korang cakap aku yang kejam kan kan kan, aku bukan ape, tue mmg bukan kerja aku lepas tue dia paksa buat, aku diam jek selama nie, tapi tak tahan semalam , jadi aku cakaplah ape yg aku tak puas hati bukan ape gaji dahlah sikit, jujur aku cakap gaji aku tak padan dgn kerja yang aku buat. *marah*

Lepas tue semua kerja aku kena buat, memula aku oke jek, tapi bila kite diam jek makin menjadi2, sampaikan kerja yg bukan dalam bidang aku pun aku kena buat. kekadang mcm nak nangis tau. Sentap dah banyak kali dahh, bil2 rumah dia pun aku yang kena pergi bayar,huhu 

Yupp, arini aku mmg betul2 merungut sebab aku dah tak tahan sangat, pangkal jek lagi berapa bulan jek, kalau lama lagi mmg aku ankat kaki dahhh. sobs sobs

Bye! :'(

Terima Kasih Sudi Baca :)

6 comments:

♥♥ Mas ♥♥ said...

X MO SENTAP2....
akak smlm sentap dgn bos gak...hahahah

AyueJean AJ said...

Kalau sampai bukan keje kita pun, kita kena buat...
Memanglah sentap...
kalau sekali sekala, takpelah...
Kalau dah menjadi2... Tak berbaloi....

Mrs Velentine said...

mcm akak lah semua benda nak kena suruh akak buat...depa duduk jer

Niesa said...

sabaa..tak lama lagi nak cabut dah tu..hehe...

Chic Na said...

baik cepat2 pujuk bos tu, kang dia xbagi gaji lak. hehe..

hana hadi said...

bayar bil2 pun kena jugak. kalau hulur2 duit sikit ok la kan

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.