Tudung Bawal

asslamualaikum..
selamat pagi jumaat, semoga hidup ini di rehai Allah :) .  hari ini aku tgk cuaca macm nak hujan , tp tak ujan2 pn..  disebabkn awan mendung2 gitu , jd aku pn arini sloww sikit sebb ngantok..padahal mlm td tido cepat huhu , sekarang aku nie tgh menggila dgn tudung bawal, aku rase nak dekat setaun kot tak pakai tdung bawal..sbb aku pakai shawl..so baru2 nie aku pn pakai tdung bawal..rasa kekok jugak mula2..pastue da oke ..mcm comel pulok. HAHAHA perasan sudah.. tapi agak tembam pulak bile pakai tdung bawal..hee 

tak berapa bulat sgt kn?

Mr.S ckp muke aku mcm kene tumbuk , nie bukan kene tumbuk la yangg , nie baru lepas buat facial..hee 

nie gambar semalam..bila da tak ade keje , snap2 lar gmbr sendiri..hee

mase 1 mei aku pergi buat facial..pehh siyes mcm nk menangis woo mase kene picit jerawat (nampak sgt muke ko banyak jerawat)  . . aku skrg tgh try satu produk nie, tgk la mcm men kalau oke aku teruskn , sebab kulit aku nie sensitif sangat sampaikn kene geget nyamuk pn bole jd parut >< .. 

oke lar , aku nak sambung buat keje..k tata titi tuu

ASSALAMUALAIKUM :)

Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.