Darah mendidih

Assalamualaikum . .
adoyai hari ini boleh pulak aku terbangunn lambat ,aku da kunci jam pukul 5.30, tertiba tgk jam dah pukul 7.30..pehhh terkejut mak, terus kelam kabut bangun. solat subuh pn aku qada jek..huhu siap2  pukul 8.20, padahal masuk opis pukul 8.00..huhu nasib baik bos aku tak marah..hee , mane tak lambat pg tadi kan hujan tue yang terlajak..hee :)

aku nak luahkn sikt pasai someone nie, dia menjual on9 , aku da order nk dekat seminggu lebih barang tue , da bank in kan pun, tapi bole pulak pg tadi aku tgk kat email aku , brg yg aku order tue da habis, pehhh menyirap darah aku bila baca email tue..ko nak berniaga ke tak nak!! macm haram**** . aku nie jenis malas nak lebih2, mula2 dia bg alasan tak sempat nak pos sebab dia kat kampung tgk mak dia, aku tak kesah sgt lar sebab nk tgk mak dia kat kampung. tetiba arini dapat email brg yang aku order tue da abz, ya ALLAH hanya tuhan jek tahu..mendidih darah2 aku nie.. ><  kan senang kalau ko cakap dari awal, aku boleh lar order kat tempat lain. 

Ini lah masalah kalau beli kat on9 , kita dah bank in kan semua boleh pulak dia yang wat masalah, aku ce think +ve , bukan aku nak buruk2kn dia tapi aku nie kan manusia biasa jugak, tetiba mcm hilang sabar pulak . huhu okelah aku nak pi sarapan roti telur dgn teh tarik , nak sejukkan hati aku nie ..

bubbye ;)

* aku nak bgtau blog aku jd gonjeng balik, geram pulak aku >< padahal arini ari khmis, tp bile aku publish jadi hari rabu..gonjeng betol lar blog aku nie ><


Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.