Menyepi Seketika

Assalamualaikum

ermm   .dah lama tak updated blog kan, smpaikan nak taip pun aku rasa mcm janggal , ceewahh. bukan aku tak nak berblog lagi tapi macam rasa malas hahaha M aku x boleh hilang walaupun dah kahwin kuikuikui bertambah adelah hahhaha :P

Baru hari ini aku login balik kt blog, hahh tengok ayat pun dah tunggang langgang kan kan, nmpak sangatt kejanggalan nak menaip semula, aku updated balik pun sebab si nisa nie sibuk sangat tanya kenapa dah tak updated aku jawablah ___________ hanya dia jek tau kenapa, bukan sebb malas jek tapi atas sebab lain jugak kihkihkih

aku rasa nak tukar template baru ar, mana tau lagi semangat nak berblog hihihi nie yg kena minta hubby belanja nie hahah cehh nak jugak selit hubby dia hahahha aku tak boleh nak ngadap lappy lama sangat nnt komprem sakit kepala plus migrain . 

 dah lama tak letak gambar nak letak jugak lah, mana tau ade yg rindu , perasaan sudah hahahha :P






and lastly ade org sorok pau dalam mulut :p























































































































































































































































nie masa raya paham2 suda hahahah

oke lah
bye


Terima Kasih Sudi Baca :)

2 comments:

Niesa said...

hoiii..hahaha...ambik masa 1 hari ke nk update blog ni?saya tau rahsia mu itu..heee...

Unknown said...

amboii menyepi.. sekali tepek muka.. maki berseri-seri.. hihi.. slalu masok blog ni ingatkan blog sendiri tau..haha.. ;p

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.