Kembali Bersiaran

Assalamualaikum

Kembali bersiaran setelah sebulan tak menjenguk blog nie, bukan setakat bersawang siap ade hamster kauuu eheee . . rindu sangat kat blog nie, nak update tapi tak berkesempatan jek, cehh bz mengalahkan PM hahah nak taip pun dah rasa kekok sangat2.

Aku pun tak tau kenapa tertiba hari ni terasa nak update , tertiba sangatlah kan. ^_^  .  Lagi dua bulan aku akan bergelar isteri orang, ayoyo nape makin dekat nie rasa takot sangat >,<  . tapi sekrang buat macho jek padahal dalam hati dup dap dup dap, mebi biasa kot perasaan mcm tue .hihi  okelah nak buat kerja. bye. cehh biadap sangat yer mcm tue :P


Tuan Tanah yang makin mengembang, senang hati katanya :P

* Rindu nak Bw . 

Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

AyueJean AJ said...

Welcome back dear...

Chic Na said...

selamat kembali bersiaran. hehe.. preparation semua dah siap keyrah? ;)

hana hadi said...

waahh... rasa gementar ni. 2 bulan lagi? cuti sekolah ek..

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.