Dua Hari Lagi

Assalamulaikum..
hati aku dah tak sabar nie nak cuti sbb hari sabtu ini aku dgn family mau pegi jenjalan kat singapura sbb dekat je kn, aku dah lame tak luangkn mase jenjalan dgn family sbb masing2 sibuk . pagi tak jumpe, mlm baru jumpe , ini yang nak ambil peluang luangkn masa pegi jenjalan . mungkin kiteorg tak masuk universal studio kot sbb kekangan mase , kiteorg pegi pun satu hari je , sbb adik aku hari ahad kene keje. tapi tak ape lah  yang penting ade mase jugak kami nak keluar sesama. :)

Aku sebelum nie pernah pergi singapore itu pun mase kecik2, sbb kaka arwah abah aku tggl kat sane, dan arwah abah aku sulu keje kat singapura . aku nak sgt pergi kat  tmpat yg ade kepala singe bdn nye ikan tu..huhu
mcm nie

sumber Puan Google

Kami pergi nie naik Van sbb kami menggunakn perkhidmata Tour guide, pa.su aku amek package dari pagi sampai malam. aku pn tak tau sgt , pergi mane je , sebab bukan aku yang uruskan hihihi :D aku tau pergi je. Nak shoping sgt kat sane pn pitih tak mencukupi sbb kene save nak amek lesen moto , tak ape la  law ade mase pegi sendiri pulak..hohoho

aku harapa ape yg kami rancang berjalan dgn lancar. InsyaAllah :)

korang yang dah  pergi singapore jum la share cter ngn aku ...



Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.