Mereka Berdua #entry bergambar

Assalamualaikum 
 
hari ini macam terajin pulak nak update blog hehehe , kalau sape yang perasaan dalam 1 ari mest aku update sampai 2 kali, tapi pas raya nie nan hado aku update double, tue pun ade skip2 hehehe kat rumah aku nie ade 2 org budak kecik yang comell , adik sepupu aku lar, depa berdua nie memang suka dok menggangu aku, aku mmg selalu bergado ngn depa nie, sbb suka pnjat2 aku lar , kadang2 yang si adik suka pijak lappy aku pfttttt kadang2 aku nga on9 tertiba tupp!! rupa2nya dia tutup lappy aku, nyirappp jek, tapi xdelah sampai pukul2 m, marah2 manja hee

yang si kakak pulak nie suka suruh amek gmbar dia, dah tadi dia suruh aku amek gambar dia posing -_-'' , layankan aje la tadi, walaupun aku garang ngn diaorang  tapi depa nie nak jugak melekat  ngn aku..hihi Amin, awak harus jelesss oke, adib & ecah sayang kak.nora jek ahaksss

Dah, jum layan gmbr depa berdua, harap jangan termuntah tengok gambar depa nie hee































Sorilah kualiti gambar kurang memberangsangkan, snap gune fone cikai je kott huhu apa2 pun depa berdua lah selalu buat aku katawa, marah & geramm hee aku suka peluk adib sebab badan dia montok hahhaa

okelah aku dah ngantuk mau tido..bye

Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.